Saturday, August 29, 2009

Pakej berbuka puasa dan Sambutan Kemerdekaan


Pada 30hb Ogos 2009 ini akan diadakan Sambutan Kemerdekaan di Kelana Sentral selepas solat tarawikh.. antara yang menarik ialah persembahan nasyid Raihan, Saujana, Hijjaz, Rabbani dan Inteam, deklamasi puisi, persembahan tai chi (chin) oleh 10 orang imam yang didatangkan khas dari China dan banyak lagi. Semua dijemput hadir.


Selain itu, tempahan pakej berbuka puasa di Kelana Sentral masih dibuka untuk tempahan. Kepada badan kerajaan dan swasta yang berminat boleh hubungi Encik Syawal (H/P:012-6503699) ATAU terus datang ke lokasi beralamat;

Lot RG 8 Tingkat Bawah Kelana Sentral,
Jalan Bahagia Seksyen SS6,
47301 Kelana Jaya,
Petaling Jaya, Selangor.
Tel: 03-6272 3677 Fax: 03-62724599

Harga istimewa ditawarkan. Kepuasan anda tanggungjawab kami.

Friday, August 28, 2009

Sekitar Rakaman Lagu Raya

Raihan dan Hujan telah membuat kolaborasi lagu raya bertajuk Salam Aidilfitri Ayahanda Bonda. rakaman dilakukan di KS Studio, Cheras. Lagu dan lirik ditulis oleh Abu Bakar yang mengisahkan pengorbanan kedua ibubapa untuk membahagiakan anak-anak mereka di hari raya walaupun mereka kesempitan hidup. namun bila dikenangkan jasa-jasa mereka itu, tidak mampu kita membalasnya. Lagu ini menggabungkan susunan muzik oleh Hujan dan vokal harmoni Raihan. nantikan kemunculannya...check it out!

Jurukamera: AMIN

Proses recording sedang dijalankan

Susunan muzik oleh HUJAN

kerjasama RAIHAN dan HUJAN

berbual mesra dan bertukar-tukar pandangan

Thursday, August 27, 2009

Nada Dering "Doa Niat Puasa"


Sila klik pada gambar untuk maklumat lanjut.

Sidang Media di Kelana Sentral

..
..
..
Pada 26 Ogos 2009 (Rabu), pihak Kelana Sentral Concourse dengan kerjasama Raihan telah mengadakan sidang media bagi mewar-warkan pakej Bufet Ramadhan sepanjang bulan Ramadhan ini bermula dari 22 Ogos - 18 September 2009 yang bertujuan meraikan pembukaan Kelana Sentral Apartment. Bufet yang disediakan ini menyajikan sajian istimewa Arab dan Cina Muslim dengan harga yang berpatutan ( RM35 nett - Dewasa / RM20 nett - Kanak-kanak ). Selain pakej berbuka puasa, para tetamu juga akan dihiburkan dengan kumpulan nasyid tanah air seperti Raihan, Rabbani, Hijjaz, Saujana dan Inteam. Pakej lain yang disediakan ialah:
  • Hadiah menarik & Duit Raya untuk pengunjung bertuah.
  • Jualan Borong Tamar Madinah & Air Zam - Zam
  • Ruang Khas untuk bufet berkumpulan & korporat
  • Ruang solat disediakan.

Dalam sidang media ini, pihak Kelana Sentral turut menghebahkan tentang peluang perniagaan yang tersedia bagi individu dan syarikat yang berminat. Maklumat lanjut tentang tawaran ini adalah seperti berikut;

- Lot kedai & ruang niaga untuk disewa/dimiliki
- Lokasi strategik
- Ready customers dari penduduk setempat
- Promosi dan event sepanjang tahun
- Lokasi sedia untuk dilawati dan dibuka untuk tempahan
- Pejabat Jualan dibuka dari 10 pagi - 10 malam

Jika anda berminat dalam mana-mana tawaran di atas, anda boleh menghubungi Encik Syawal (H/P:012-6503699) ATAU terus datang ke lokasi beralamat;

Lot RG 8 Tingkat Bawah Kelana Sentral,
Jalan Bahagia Seksyen SS6,
47301 Kelana Jaya,
Petaling Jaya, Selangor.
Tel: 03-6272 3677 Fax: 03-62724599


Tuan Hj. Abu Bakar selaku wakil Kelana Sentral sedang memberi taklimat. Turut bersama wakil-wakil kumpulan nasyid yang menjayakan program Bufet Ramadhan ini seperti Raihan, Rabbani, Hijjaz dan Inteam.






Saudara Zulfadli (Raihan) melaungkan azan maghrib bagi menandakan waktu berbuka puasa



Persembahan daripada kumpulan Raihan selepas solat Maghrib



Raihan beramah mesra dengan peminat cilik






Juadah Cina Muslim yang menyelerakan



Sajian istimewa Arab


Wednesday, August 26, 2009

Lagu Raya Bersama HUJAN

.....
.....
.....
Alhamdulillah Raihan baru sahaja selesai merakamkan single terbarunya. InsyaAllah sebelum tirai Hari Raya Aidil Fitri menjengah pada tahun ini, lagu raya featuring band HUJAN akan menemui anda di pasaran. Lagu yang santai ini mengketengahkan konsep berbeza yang pastinya menggamit nostalgia raya dalam masa yang sama membawa kita mensyukuri nikmat hari raya yang diraikan.

Bersama Kami Di KELANA SENTRAL

http://mytotallyproperty.com/blog1/wp-content/gallery/kelana-sentral/kelanasentral1.jpg

Di sepanjang bulan Ramadhan Al-Mubarak ini, kami menjemput anda semua ke Kelana Sentral yang terletak di Kelana Jaya. InsyaAllah di sana kita akan bertemu untuk berbuka puasa dan mengimarahkan bulan yang mulia ini bersama-sama. Jumpa di sana...


Ahlan Wasahlan...


Terima kasih diucapkan kepada semua peminat kami atas sokongan yang kalian telah berikan selama ini. Blog ini sedang dalam pembinaan buat tatapan anda semua dan diharap segala teguran, cadangan, nasihat bagi meningkatkan kualiti blog ini dapat diberikah kepada kami.

Semoga Allah merahmati usaha kita..insyaAllah..
RAIHAN FRIENDS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates